diumenge, 5 d’octubre del 2008

Festival vegetarià


Avui he anat al festival vegetarià(ベジタリアンフェスティバル)! XD hi havia menjar molt bo i no m'havia de preocupar XD (aquí a Japó ho trobo més difícil que a catalunya de trobar menjar vegetarià als restaurants i això... per sort m'agrada cuinar i casi sempre em faig el menjar jo). Êl festival era a prop d'un temple molt maco, el temple de Heian, i també i havia a prop el zoo, que hi voliem anar però plovia i hi anirem un altre dia.
Amb el mòbil he fet alguna foto, però no sé com passar-la a l'ordinador... XD aviat aviat. M'he comprat un mòbil, pq els d'Espanya no van o si van és molt car. M'ha costat 1 yen XDD però en realitat serà 10.000 yens, perquè havia de fer-me contracte per més d'un any, i quan el trenqui em faran pagar 10.ooo yens, però de totes maneres és més barat q qualsevol altre. Els més barats costaven 20.000 yens. Però no n'hi ha de senzills, sense càmara o això. El meu suposo que és tipo senzill, pq era una oferta, però té càmara de 3 mp, es poden enviar mails, i es veu que també es pot veure la tele, però això em fa por que cobrin molt. També té una cosa molt pràctica que es veu q tenen tots els mòvils japonesos, que és que acostes el movil al de un amic i hi ha una opció que diu 赤外線 (せきがいせん-línia exterior vermella), i es passen les dades de contacte: el nom (amb kanjis i lectura), el telèfon, el mail... va molt bé ^^
És tard :P fins una altra ^^

2 comentaris:

Siro ha dit...

Festival vegetariano... ¡Estarás como en tu salsa! Nunca se me olvidará el experimento de pizza vegetariana que te preparé el día de mi cumpleaños... ¡Menudo contraste lié! XD ¿Estaba todo bueno? Seguro que sí... ¡Si visitas Shimane por casualidad haz MUCHAS fotos! ^^

¡Saludos y un beso!

alba.akatsuki ha dit...

Estaba muy buena la pizza de tu cumpleños ^^
Pues a ver si algun día visito Shimane ^^

 

Paradores