dissabte, 18 d’octubre del 2008

fent turisme

El cap de setmana passat vem tenir festa dilluns (era el dia de l'esport, el 13 d'octubre) i vem fer una mica de turisme. Vem veure el Kinkakuji (el temple d'or) i el Ginkakuji (el temple de plata, tot i que el dia que hi vem anar estava en obres i no vem veure l'edifici... però els jardins eren molt macos). També vem veure el parc de Gosho... és molt gran i mol maco :O
Ah, ja m'he comprat una càmera, o sigui que a partir d'ara ja podré posar fotos ^^ també posaré en entrades anteriors alguna foto que vaig fer amb el movil, ara que ja sé passar-les a l'ordinador.
Per aquí Japó ja fa més fresca, es nota que ha arribat la tardor. I plou força... a vegades et lleves un dia i està plovent, i plou tot el dia, pluja fineta però tot el dia.
He trobat alguna botiga de manga de segona mà grossa :o es diu ブックオフ Bookoff i tenen molts manga de segona mà per 105 yens (uns 70 cèntims d'euro). També tenen packs, jo vaig comprar un pack de Fruits Basket (del tomo 1 al 9 per 450 yens tot junt). Està molt barat :O

He pensat de fer dos blogs més, un sobre kimono, i sobre les botigues barates que he trobat per aquí XD i l'altre amb cartells (els que estudieu japonès a veure si endevineu d'on és el cartell i què hi diu ^^) i frikades japoneses (com per exemple motlles per ous durs).
(Ho vull posar en blogs separats perquè estigui més ordenadet)

3 comentaris:

Tama ha dit...

TT.TT quina enveja que m'estàs fent. Però no t'amoïnis que falta menys pk hi pugui anar JAJAJA!!!!(riure diabòlic XDDDDD)

alba.akatsuki ha dit...

mubee ^^
quan vinguis t'ensenyaré Kyoto, que ja m'ho conec una mica ^^

Anònim ha dit...

Quina bona pinta que tenen els panellets!!!

I que bé que t'ho passes!!

 

Paradores