dijous, 23 d’octubre del 2008

cerimònia del te

Avui a la classe de cultura hem fer una classe especial de cerimònia del te. Hem anat a una sala amb tatami i ens han ensenyat lo bàsic de la cerimònia del te. És molt bonic ^^ Jo hi he anat amb kimono i al final de la classe la professora m'ha dit que fan classes de cerimònia del te setmanalment, que hi podia anar un dia a mirar per si m'agradava i m'hi volia apuntar. Si m'hi apunto us explicaré amb detall com va això de la cerimònia del te ^^
Ara és una mica tard i aniré a dormir aviat :P us deixo amb algunes fotosla professora de cultura japonesa i la professora de cerimònia del te (la q va amb kimono)

la professora de cultura, la Cristina, jo, la professora de cerimònia del te i l'ajudant de la professora.
la professora barrejant el te
companys de classe (de Xina, Ucraïna, Amèrica...)

5 comentaris:

kimonosa ha dit...

Quina sort!! Encara que jo ja n'he fet de classes de ceremònia del té em fas enveja!!XDDD

Siro ha dit...

¡Qué mona la Sensei con Kimono! ^^ Me quedé con las ganas de tomar té el día del Peace Boat... ¡Cuando vuelvas nos haces una ceremonia del té en toda regla y te veneramos como "Ocha no Sensei"... XD

¡Un besazo!

Siro

Tama ha dit...

La Cristina desentona una mica sense kimono XD és l'única que no en porta XDDDDD Però tard o d'hora ja caurà XDDD

alba.akatsuki ha dit...

Sí, quan torni hem de quedar i fer cerimònia del te ^^
La Cristina en aquesta foto potser sembla que desentoni, però ara penjaré una foto on surten altres de la classe que desentonen força més XD la professora de cultura anava mona, però tampoc no portava kimono.

Tama ha dit...

XDDDDD Sí que desentonen, sí XDDDDD sobretot la pelroja de pot XDDDDD
No m'havia fixat amb que la professora tmpc duia kimono, com k va tant fosca ^^
Per cert, avui s'ha fet la festa major. Ja t'ho explicaré quan pugui ^^

 

Paradores